Veb saytlarin hazirlanmasi, saytlarin yigilmasi (+994) 77 767 76 73 Jafar Jabbarli 44, Caspian Plaza, AZE1068
5 stars - "Veb saytlarin hazirlanmasi" Profesional veb saytlarin hazirlanmasi.

Markalama ( Branding ) Nədir?


Markalama ( BRANDING ) Nədir?

Yeni müəssisəniz üçün bir ad tapmaq ən vacib addımlardan biridir. Şirkətiniz və ya markanız üçün müəyyən ediləcək ad sizi bu şəkildə tanımağa və xatırlamağa səbəb olacaqdır. Bu işin adı "Markalama" adlanır.

Yeni bir şirkət adını tapmaq əvvəlki kimi asan deyil. Yeni bir adınız varsa, veb saytınıza və korporativ şəxsiyyətinizə uyğun olmalıdır. Bu səbəblə marka yaradarkən, yəni bir ad axtararkən domen adını soruşmalısınız.

Şirkət Adı Seçmə Texnikaları

1. Özünü Bilmək
Levi's, Disney kimi dünyada məşhur markalar öz sahiblərinin hekayəsiylə bütünləşmişdir. Bu adlar, şirkətlərin başlanğıc hekayələrini izah etmək üçün güclü rabitə strategiyaları yarada biləcək vasitələrdir. Bəzən mükəmməl adlar şirkət daxilində mövcud olanlardır.

2. Maraq Yaratmaq
Müştərilərin maraqlarını cəlb edəcək adların tapılması da vacibdir. Xarici sözlərdən qurulan şirkət adları da bu strategiya üçün yaxşı bir nümunədir. Hekayənizi dəstəkləyən bir adı xarici dildə istifadə etmək maraq yarada bilər. Məsələn, məşhur Prego souslarının adının yaratdığı maraq sayəsində italyan dilində "xahiş edirəm" olduğunu öyrənən müştərilərin marağı alış-veriş potensialını da yaxşılaşdırır.

3. Təbiətə Toxunmaq
Təbiətlə iç-içə yaşamağımızın şirkətlərə ən böyük töhfəsi ad nöqtəsində ola bilər. Bunun ən yaxşı nümunələri olaraq Amazon və Apple şirkətlərini göstərə bilərik. Güclü hekayələrini təbiətlə birləşdirən bu markaları dünyada tanımayan və hekayələrini bilməyən demək olar ki, yoxdur.

4. Yer-Məkan Seçmək
Təbiət kimi, coğrafi məkanlar da güclü ilham mənbəyidir. San-Fransisko mənşəli Cisco firması və adını Yaponiyadakı Fuji yanardağının alan Fujifilm kimi şirkətlər adlarını yerlərə görə təyin etmişlər. Yerə əsaslanan adlar müştərilərə şirkətlərlə güclü bağlar qurmağa imkan verir. Ancaq yadda saxlamaq lazımdır ki, bu adları şirkətinizə qoyanda mütləq onları məhsul və ya xidmətinizlə əlaqələndirməlisiniz. Çünki qanuni olaraq coğrafi adlar ticarət nişanı kimi istifadə edilə bilməz.

5. Poetik Olmaq
Metaforalar strategiya olaraq istifadə edildiyində, dərin mənalar daşıyır. Şirkət adınızı müəyyən edərkən, şairin qələmindən çıxmış kimi güclü məna daşıyan ad seçmək asan məsələ deyil. Bunun ən yaxşı nümunələrindən biri də Ford Mustang.

6. Mifologiya və Din
Din və mifologiya insanların favorisidir. Şirkət adınızı müəyyən edərkən bu meyarlara tutunduğunuzda, əslində hekayənizin sağlam olması üçün asan bir addım atırsınız. Məşhur geyim markası Nike, Yunan mifologiyasından və ya məşhur Oracle'ın Delphi Seer hekayəsindən qaynaqlandığı kimi,dolğun mifologiyalar və hekayələr məşhur markalar yaratmağa kömək edəcəkdir.

7. Məşhurlardan İstifadə
Məşhurların adlarını yaşatmaq yalnız onları xatırlamaq demək deyil. Məşhur elektrikli avtomobil markası Tesla'yı nəzərdən keçirək. Elon Musk şirkətə məşhur ixtiraçı Nikola Tesla'nın adını verərkən, məhsulları ilə uyğun ola biləcək adın bir addım irəli aparacağını bilirdi. Müəyyən meyarlara uyğun olaraq belə bir ad seçimi, şirkətinizin rəqabətdə bir addım irəli getməyinə kömək olacaqdır.