Rəqəmsal marketinq
Rəqəmsal marketinq ( Digital Marketing ) bir firmanın və ya markanın rəqəmsal platformadakı marketinq müddətinə verilən addır. Radiyo , televizor , qəzet və fiziki lövhələrin əksinə daha interaktiv üsullarla istehlakçı ilə hər zaman əlaqədə olan Rəqəmsal marketinq daim yenilənməkdə olan bir sahədir. Rəqəmsal Marketinq eyni zamanda "interactive marketing" , "online marketing" , "e-marketing" və "web marketing" adlandırılır.
Rəqəmsal Marketinq harda istifadə edilir?
İnternet saytlarında
Bloq yazılarında
E-kitablar və onlayn lüğətlərdə
Onlayn broşuralar və dərsliklərdə
Sosial mediya kanallarında ( Facebook , İnstagram , LinkedIn... )
Marka yaradılmasında ( loqolar , yazı tipləri... )
Rəqəmsal Marketinq vasitələri hansılardır?
1. SEO
2. SMM
3. Kontent marketing
4. Inbound marketing
5. Mail marketing
6. Pay-Per-Click (PPC)
7. Online PR